Thursday, August 29, 2013

Selamat Hari MERDEKA, Malaysia

Selamat Hari MERDEKA, Malaysia!!!


Assalamualaikum...
Entry kali ini aku nak dedicate untuk cerita Selamat Hari Merdeka Malaysia.
Asyik batik jer kan... 
Sekali sekala teringin jugak berubah angin, yelah tulis blog mcm korang sumer...

Malam ni operasi pasang bendera Malaysia kat umah. Mmg tiap2 tahun aku suka nak sambut MERDEKA. Nak pasang bendera ngan nak nyanyi lagu patriotik... 
Kalo ada kesempatan mmg aku akan ikuti persembahan perbarisan MERDEKA, seronok tengok orang berbaris, maklumlah aku ni anak arwah Lan Komando.

Satu lagi yang aku suka, filem2 kemerdekaan. Sarjan Hasan, Leftenan Adnan, Embun & banyak lagilah. 
Sekarang ni duk usha Tanda Putera, pagi td dengar kat radio cam best jer citer tu.
Confirm aku nak gi tengok.

OKlah got to go... ceh! 
Next time kita citer2 lagi, K!
Bye!!!


2 comments:

Anum said...

salam merdeka
comfirm best ceta tue kan

Unknown said...

tu la... tgh cari masa sesuai nak g tengok. Rugi kalao x tengok.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...